Известие

Collapse
No announcement yet.

Май прегрява?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не съм мил, но внимавай с пароструиката, да не е много близо, данети прецака радиатора.При мен, не вдига над 90, а на магистрала е около 80, може би не затваря съвсем добре, ама за жегите е добре
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #17
      При мен загряваше доста, но не е стигала до чертата м/у 90 и 130. Не ми се вярва там да е 100, но както и да е. Оказа, че не работи първата скорост на вентилатора и ми смениха реостата. Сега работят и двете скорости и температурата на градско стои на 90 или леко отгоре. И аз се съмнявах за датчик или термостат, но се оказа друго, така че диагностика си трябва и добър сервиз
      2014: Deutschland über alles

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от fred
        Не съм мил, но внимавай с пароструиката, да не е много близо, данети прецака радиатора.При мен, не вдига над 90, а на магистрала е около 80, може би не затваря съвсем добре, ама за жегите е добре
        До скоро и моята беше така! Но не и сега
        Alfa Romeo 156 2.0 TS '97

        Comment


        • #19
          Ами трябва да намеря оригинален термостат, ама и тоя върши работа / нов е на BEHR или нещо от сорта/. Ако спре да бачка, ще го сменям.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #20
            Моята от една година вече лятото по задръстванията качва над 90 и като пусна климата и забива на 90. Зимата не може да прехвърли 70. Нищо не съм сменял. Ще сменя термостата като започне да замръзва в движение. Нищо не ми се сменя.
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • #21
              Здравейте искам да ви попитам един въпрос защото всеки ми отговаря различно а аз искам да науча истината...Когато си я карам колата с малко повече ряз и после като я прибирам я оставям запалена около 1 мин. да почине двигателя и турбото...Когато влезе в гаража температурата и се качва след 90 и пуска вентилаторите и тук идва моят вапрос вредно ли е ако изключа двигателя когато е след 90 и ако е вредно тогава какво да правя веднага щом се прибирам вкащи и да гася двигателя ли??? Моля ви давайте идеи, че става все по топло проблема ще го има и то по често...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Здравейте искам да ви попитам един въпрос защото всеки ми отговаря различно а аз искам да науча истината...Когато си я карам колата с малко повече ряз и после като я прибирам я оставям запалена около 1 мин. да почине двигателя и турбото...Когато влезе в гаража температурата и се качва след 90 и пуска вентилаторите и тук идва моят вапрос вредно ли е ако изключа двигателя когато е след 90 и ако е вредно тогава какво да правя веднага щом се прибирам вкащи и да гася двигателя ли??? Моля ви давайте идеи, че става все по топло проблема ще го има и то по често...
                Ако колата е антифриз не е страшно. Стига да е хубав антифриза. До 120 градуса да я загрееш няма да и стане нищо. Стига да не ги надвишаваш. При водата е опасно, че кипва.

                И междудругото: при мен като отиде стрелката над 90 градуса. Като пусна термо-сондата в казанчето показва 87 градуса, а на компютъра показва 93, а на таблото показва около 110. Термосондата съм закачал и върху блока на мотора точно до датчика и показва пак с около 90 когато на таблото е 110. И с инфрачервен термометър е същата работа. Така, че уреда или датчика не са съвсем точни и не се шашкай.

                Аз мойта миналото лято цялото я карах без първа степен на вентилатора и нищо и няма ти си се закъхарил
                Last edited by oem; d.m.y г., 19:45.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Еми да притесних се щото се вкючва вентилатора в гаража чак а аз вече трябва да я гася...ама щом казваш че не е проблем...Иначе е с антифриз и то добър...Мерси...
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Еми да притесних се щото се вкючва вентилатора в гаража чак а аз вече трябва да я гася...ама щом казваш че не е проблем...Иначе е с антифриз и то добър...Мерси...

                    Желателно е да изчакаш да спре перката да върти и тогава да изгасиш мотора.
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • #25
                      Докато отваряш вратите на гаража остави я да работи на празен ход да се охлади турбината,а вентилатора е нормално да включи докато я вкараш в гаража,значи всичко си работи по охлаждането нормално.
                      TIPO 2.0 91g.
                      PUNTO 1.2 04 g.
                      156 1.8 TS 00g

                      Comment


                      • #26
                        колега има добър тестер в русе,до кат се намира,от дясно там кадето се регестрират коли, а има и добър сервиз на фиат близо до дунав мост, там се занимават предимно с алфи,само италиански коли,пробвай и успех
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #27
                          Колеги не се подвеждайте на първия майстор, който ви кажи сменяй радиатора. Има доста начина за пробване докато се стигне до този. Както Fiore каза пароструйка , може да имате въздух в системата( има 1 врътка горе от лявата страна на радиатора развива се на работещ двг до теч след това се завива обратно) и също така датчик.

                          А за въздух в системата съм го изпитал, колата стигна до 130 градуса наливах вода като луд едвам я охладих.
                          Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 01:57.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment

                          Working...
                          X